Contact

Neem contact op met ons team

Velden aangegeven met een * zijn verplicht

Veel gestelde vragen

Welke diensten biedt 24NANNIES aan?

24NANNIES biedt de volgende diensten aan:

  • Vakantienanny: deze nanny reist met je mee naar je vakantieadres en helpt je bij het runnen van het huishouden tijdens de vakantie.
  • Weddingnanny: een oppas die tijdens je huwelijk op de aanwezige kinderen let en bijvoorbeeld spelletjes met ze kan doen.
  • Hoteloppas: een oppas die in je hotel komt oppassen, wanneer je in Nederland op reis bent.
  • Medewerkers bij zakelijke evenementen: eventmedewerkers zorgen voor een erg leuk evenement voor de kinderen. Dit kan bijvoorbeeld om een congres, conferentie, bedrijfsfeest of ander corporate event gaan.
  • Nanny bij producties: een nanny die de kinderen begeleidt bij een televisie-, film- of fotoshoot.
  • Hostessen: hostessen zijn het visitekaartje van het bedrijf of merk. Zij kunnen bijvoorbeeld werken tijdens een beurs of ander evenement.
  • Overige diensten: de medewerkers kunnen ook op je huisdieren of huis passen, wanneer je met vakantie bent bijvoorbeeld. Daarnaast bieden wij ouderenhulp aan.

Alle nannies en eventmedewerkers zijn uitgebreid gescreend. Daarnaast hebben nannies veel ervaring met oppassen op locatie en andere werkzaamheden. Hierdoor kunnen wij voor diverse soorten evenementen en aanvragen een betrouwbare, flexibele en ervaren nanny vinden. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen.

Welke eisen stellen jullie aan de medewerkers?

Onze nannies worden zéér uitgebreid gescreend. Wij kijken onder andere naar:

  • Algehele oppaservaring en in het specifiek ervaring met baby’s
  • Twee telefonische referenties
  • Bewijs van aansprakelijkheidsverzekering
  • Karakter
  • Verklaring Omtrent het Gedrag is verplicht
  • EHBO of een relevante opleiding is een pré
  • Overige kindgerelateerde werkervaringen

De nannies worden uitgenodigd voor een gesprek bij een van onze Nanny Scouts en uitgebreid gescreend op basis van de aangeleverde informatie. Als de nanny door de screening heen is en wij haar goed bij de profielen van onze klanten vinden passen, wordt de nanny toegevoegd aan ons netwerk waaruit de klanten kiezen.

Werken jullie ook op zakelijke evenementen?

Ja, de medewerkers kunnen ook ingezet worden bij diverse zakelijke evenementen. Dit kan bijvoorbeeld om een congres of bedrijfsfeest gaan, waar kinderen bij aanwezig zijn. Maar ook om hulp bij het draaien van een productie. Daarnaast kunnen wij personeel verzorgen voor andere werkzaamheden, zoals hostessen op een beurs. Dit kan om een kindgerelateerde beurs gaan, zoals de Negenmaandenbeurs, maar ook om andere soorten beurzen. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen.

Wat is ongeveer de prijs voor een evenement medewerker?

De prijs varieert en is van meerdere factoren afhankelijk. Denk hierbij aan de duur van de dienst, het soort werkzaamheden, de verantwoordelijkheden en de locatie. Op basis van jouw aanvraag maken wij een offerte op maat. Via het contactformulier kan je een aanvraag doen.

Hoe wordt ik vakantienanny?

Om een vakantienanny te worden moet je allereerst beschikken over veel ervaring als vakantie oppas. Heb je die ervaring niet, dan hoef je je niet bij ons aan te melden. Als je genoeg ervaring hebt en je aanmeldt, zul je uitgebreid gescreend worden. Zo heb je onder meer een Verklaring Omtrent het Gedrag nodig en moet je minimaal twee referenties kunnen overleggen.

Kan ik oppas aan huis boeken bij 24NANNIES?

Nee, je kan geen oppas aan huis boeken bij 24NANNIES. Als je een ander soort aanvraag hebt, kun je hier contact opnemen met ons team.

24NANNIES

Tel: +31 6 82 14 81 33
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00.

KvK: 61277401