Veelgestelde vragen

WELKE DIENSTEN BIEDT 24NANNIES AAN?

24NANNIES biedt de volgende diensten aan:

  • Oppas aan huis: deze oppas komt op vaste of flexibele basis bij je thuis oppassen.
  • Vakantienanny: deze nanny reist met je mee naar je vakantieadres en helpt je bij het runnen van het huishouden tijdens de vakantie.
  • Weddingnanny: een oppas die tijdens je huwelijk op de aanwezige kinderen let en bijvoorbeeld spelletjes met ze kan doen.
  • Hoteloppas: een oppas die in je hotel komt oppassen, wanneer je in Nederland op reis bent.
  • Medewerkers bij zakelijke evenementen: eventmedewerkers zorgen voor een erg leuk evenement voor de kinderen. Dit kan bijvoorbeeld om een congres, beurs, conferentie, bedrijfsfeest of ander corporate event gaan.
  • Nanny bij producties: een nanny die de kinderen begeleidt bij een televisie-, film- of fotoshoot.
  • Nanny op Ibiza: ook op Ibiza verzorgt 24NANNIES oppas. Dit kan aan huis zijn, maar ook tijdens je vakantie of huwelijk.
  • Overige diensten: de medewerkers kunnen ook op je huisdieren of huis passen, wanneer je met vakantie bent bijvoorbeeld. Daarnaast bieden wij ouderenhulp aan.
  • Hostessen: hostessen zijn het visitekaartje van het bedrijf of merk. Zij kunnen bijvoorbeeld werken tijdens een beurs of ander evenement.

Alle nannies en eventmedewerkers zijn uitgebreid gescreend. Daarnaast hebben nannies veel ervaring met oppassen op locatie en andere werkzaamheden. Hierdoor kunnen wij voor diverse soorten evenementen en aanvragen een betrouwbare, flexibele en ervaren nanny vinden.

WELKE EISEN STELLEN JULLIE AAN DE MEDEWERKERS?

Onze nannies worden zéér uitgebreid gescreend. Wij kijken onder andere naar:

  • Algehele oppaservaring en in het specifiek ervaring met baby’s
  • Twee telefonische referenties
  • Bewijs van aansprakelijkheidsverzekering
  • Karakter
  • Representativiteit
  • Opleiding
  • Verklaring Omtrent het Gedrag is verplicht
  • EHBO of een relevante opleiding is een pré
  • Overige kindgerelateerde werkervaringen

De nannies worden uitgenodigd voor een gesprek bij een van onze Nanny Scouts en uitgebreid gescreend op basis van de aangeleverde informatie. Als de nanny door de screening heen is en wij haar goed bij de profielen van onze klanten vinden passen, wordt de nanny toegevoegd aan ons netwerk.

HOE GAAT 24NANNIES TE WERK?

Na het plaatsen van je aanvraag, nemen onze medewerkers persoonlijk contact op voor het bespreken van de details en het maken van een offerte op maat. Vervolgens zoekt 24NANNIES de medewerkers die geschikt zijn voor de opdracht op basis van alle met de klant besproken criteria. De klant gaat pas akkoord met de boeking als alle voorgestelde profielen door de klant zijn goedgekeurd. Er is altijd een vorm van kennismaking met de geselecteerde medewerker mogelijk, indien de klant dit wenst.

Voor Nannies

HOE WORD IK VAKANTIENANNY?

Om een vakantienanny te worden moet je allereerst beschikken over veel ervaring als vakantie oppas. Als je genoeg ervaring hebt en je aanmeldt, wordt je uitgebreid gescreend. Zo heb je onder meer een Verklaring Omtrent het Gedrag nodig en moet je minimaal twee referenties kunnen overleggen. Flexibiliteit, reiservaring en een rijbewijs zijn minimale vereisten.

Voor Families

Ja. Voor de oppasklus begint, ontvang je alle relevante informatie betreffende de nanny. Als er genoeg tijd is, is het ook mogelijk om de nanny te ontmoeten of een telefonisch gesprek te voeren. Pas na het verstrekken van de gegevens en/of een ontmoeting, wordt de nanny ingepland.

Voor Bedrijven

WERKEN JULLIE OOK OP ZAKELIJKE EVENEMENTEN?

Ja, de medewerkers kunnen ook ingezet worden bij diverse zakelijke evenementen. Dit kan bijvoorbeeld om een congres of bedrijfsfeest gaan, waar kinderen bij aanwezig zijn. Maar ook om hulp bij het draaien van een media- of televisieproductie. Daarnaast kunnen wij personeel verzorgen voor andere werkzaamheden, zoals hostessen op een beurs. Dit kan om een kindgerelateerde beurs gaan, zoals de Negenmaandenbeurs, maar ook om andere soorten beurzen. 

WAT IS ONGEVEER DE PRIJS VOOR EEN EVENEMENT MEDEWERKER?

De prijs varieert en is van meerdere factoren afhankelijk. Denk hierbij aan de duur van de dienst, het soort werkzaamheden, de verantwoordelijkheden en de veiligheid en ligging van de locatie. Op basis van jouw aanvraag maken wij een offerte op maat.

Hulp nodig?